Конференції, семінари
Складові якісного обслуговування користувачів
7 лютого в Новоград-Волинській центральній міській бібліотеці ім. Юрія Ковальського провели практичні навчання для бібліотечних працівників міста на тему «Сучасні аспекти обслуговування користувачів у бібліотеці: складові успіху».
Бібліотечне обслуговування читачів – один з головних напрямків роботи бібліотеки, що допомагає задовольнити освітні, інформаційні та культурні потреби людини. Бібліотекам доводиться обслуговувати найрізноманітніші цільові групи: цифрове покоління, класичних читачів, молодь, дітей і підлітків. До кожної з цих категорій читачів ми мусимо застосовувати диференційований підхід та новітні форми обслуговування. Отже впродовж занять детально працювали над формулою якісного обслуговування «Задоволений читач – успішна бібліотека».
Інженер-програміст Сергій Лавренюк провів навчання «Microsoft Office: можливості і застосування в роботі бібліотеки». Провідний бібліотекар центральної міської бібліотеки Олена Кобрина продемонструвала для бібліотекарів бібліотек-філій переваги ведення «Єдиної реєстраційної картотеки» в електронному варіанті.
Працівники бібліотек прагнуть і надалі реалізовувати всі свої можливості, енергію та професіоналізм на користь своїм читачам, зробити наші бібліотеки найпривабливішим місцем для кожного жителя громади.
Коментарi