/Files/images/vnimanie.png Конференції, семінари






Складові якісного обслуговування користувачів

7 лютого в Новоград-Волинській центральній міській бібліотеці ім. Юрія Ковальського провели практичні навчання для бібліотечних працівників міста на тему «Сучасні аспекти обслуговування користувачів у бібліотеці: складові успіху».

Бібліотечне обслуговування читачів – один з головних напрямків роботи бібліотеки, що допомагає задовольнити освітні, інформа­ційні та культурні потреби людини. Бібліотекам доводиться обслу­говувати найрізноманітніші цільові групи: цифрове покоління, класичних читачів, молодь, дітей і підлітків. До кожної з цих категорій читачів ми мусимо застосовувати диференційований підхід та новітні форми обслуговування. Отже впродовж занять детально працювали над формулою якісного обслуговування «Задоволений читач – успішна бібліотека».

Інженер-програміст Сергій Лавренюк провів навчання «Microsoft Office: можливості і застосування в роботі бібліотеки». Провідний бібліотекар центральної міської бібліотеки Олена Кобрина продемонструвала для бібліотекарів бібліотек-філій переваги ведення «Єдиної реєстраційної картотеки» в електронному варіанті.

Працівники бібліотек прагнуть і надалі реалізовувати всі свої можливості, енергію та професіоналізм на користь своїм читачам, зробити наші бібліотеки най­привабливішим місцем для кожного жителя громади.

/Files/images/ЄРК семінар.jpg /Files/images/семінар ЄРК.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 311

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.